Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 22, 2011
Image Size
218 KB
Resolution
900×650
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
15,820 (1 today)
Favourites
448 (who?)
Comments
169
Downloads
220
×
I started this forever ago but never really made progress with it, thought I might post what I finished so far to let you guys play around with it. Lol, I remember I was livestreaming while making this and people kept suggesting different underwear prints... good lord lmao

Might add more to this later on o:
Add a Comment:
 
:iconmary5556:
Mary5556 Apr 9, 2014   Artist
DONT READ THIS. YOU WILL BE KISSED ON THE BEST DAY OF YOUR LIFE. NOW THAT YOU'VE STARTED READING, DONT STOP. THIS IS SO FREAKY. 1 say your name 10 times 2. say your mum's name 5 times and your crushes name 3 times 4. paste this onto 4 other games. If you do this, your crush will kiss you on the nearest Friday possible. But if you read this and do not paste this, you will get bad luck. SEND THIS ON 5 DIFFERENT GAMES IN 143 MINUTES. WHEN YOUR DONE, PRESS F6 AND YOUR CRUSHES NAME WILL APPEAR IN BIG LETTERS. THIS IS SO FREAKY IT ACTUALLY WORKS
Reply
:iconanimefangirl4life:
I like the Ed, L, and spongebob undies... IDK about the Pedobear ones...
Reply
:iconpsychoblonde4ever:
PSYCHOblonde4EVER Jan 15, 2014  Hobbyist General Artist
Girl: Do u even want to be with me forever?
Boy: No
Girl: Do u even like me?
Boy: No
Girl: Would u cry if i walked away?
Boy: No
She heard enough and was hurt... She walked away with tears in her eyes
The boy grabbed her arm
Boy: Your not pretty...your beautiful
Boy: I dont want to be with u forever...I need to be with u forever
Boy: I dont like u...I love u
Boy: I wouldn't cry if u walked away......I would die if u walked away.
Boy Whispers: Plz stay with me
Girl: I will...
*Tonight at midnight your true love will realize they loves u
*Something good will happen to u at 1-4pm
*Tomorrow it could be anywhere!!!
*Get ready for the shock of your life!
*If u dont post this to 5 other comments... You will have baD luck in relationships for the next 10 years
Reply
:iconbritneyauroa:
Britneyauroa Sep 14, 2013
how do you guys keep making those dress me up thingys?!
Reply
:iconkawaiioutaku:
it scard the crap outta me when i saw it blink
Reply
:iconxxdieinaholexx:
i made you look like roxy after STUFF with dirk XD
Reply
:iconthatonegirludontknow:
Thatonegirludontknow Nov 2, 2012  Student Digital Artist
Oh my god, so much underwear. Kylee you hilarious.
Reply
:iconebernal2:
ebernal2 Oct 14, 2012  Student Traditional Artist
so many options!!!!
Reply
:iconizzyhughes:
IzzyHughes Jun 2, 2012  Student Writer
You wear a lot of undies in one time...
Reply
:iconphantomeblack:
PhantomeBlack May 16, 2012  Hobbyist General Artist
Undies. Lmao
Reply
Add a Comment: